Connexion – Anne-Willem Hoekstra

27 november, 2022 om 10.00 uur

Houd vol! Thema ontmoetingsdiensten!

Prachtige ijs- of sneeuwtaferelen en Kerst vierende families en vrienden, daar denken we vaak aan bij de winter. Maar naast alle pret en gezelligheid wordt de winter ook vaak gezien als een letterlijk donkere tijd. Daarnaast lijkt het wel alsof we leven van crisis naar crisis. Maar… Houd Vol!

Op 27 november staat de PKN gemeente in Surhuisterveen stil bij deze bemoediging tijdens de ontmoetingsdiensten. Maar houden we dit vol? Centraal tijdens deze diensten staat opwekking 798. God is voor ons, God is naast ons, God is altijd om ons heen. Laat maar komen wat hierna komt, want Hij laat ons nooit alleen. Houd vol, houd vol, Hij laat niet los.

Op verschillende manieren kun je dit beleven. Predikant Hans de Jong gaat voor in het thema Houd Vol in De Flambou, muzikale begeleiding is op traditionele wijze met het orgel. Tegelijkertijd zal Anne-Willem Hoekstra op een eigentijdse manier dit thema ook bespreken en hij zal ondersteund worden door de muziekband Connect. Deze ontmoeting vindt plaats in het naastgelegen zalencentrum De Lantearne. Beide diensten starten om 10.00 uur, om 9.30 staat de koffie al klaar in de hal van de kerk! Na afloop van de diensten is er in De Lantearne een afvalrace zoals de Alleskunner. Test wat je kunt en hoe lang je dit vol kunt houden.

27-11-2022, aanvang 10.00 uur De Lantearne
Ouderling van dienst: Rineke Schriemer