Gemeenteavond

15 november, 2023 om 19.30 uur

Op 15 november a.s. staat er een gemeenteavond gepland waarbij wij u/jou willen meenemen in hoe wij binnen de Kerkenraad een invulling hebben gegeven aan het preekrooster voor 2024. Daarnaast willen wij ook met de gemeente vooruitkijken naar hoe wij als Kerkenraad kijken naar de toekomst voor wat betreft de invulling van de diensten. Wij willen de gemeente hierover informeren en jullie als gemeenteleden kunnen hier vragen bij stellen of opmerkingen bij plaatsen. Het is goed te benoemen dat wij met de invulling van de diensten willen aansluiten op de missie en visie van onze gemeente. Naast bovenstaande zal ook het College van kerkrentmeesters ons informeren over de stand van zaken rondom de begroting. Ook de ontwikkelingen na de gemeenteavond in maart zullen worden gedeeld.

Wij als Kerkenraad vinden het belangrijk de gemeente hierbij te betrekken en ook naar de meningen/opmerkingen te luisteren. U/jij als gemeentelid bent dan ook van harte uitgenodigd om bij deze avond aanwezig te zijn.

15 november, 2023

De Lantearne