26 mei: Gezamenlijke Ontmoetingsdienst – ds Hans de Jong met muziek van Revival

26 mei om 10.00 uur

Hoe vertel ik ’t mijn buurman? Dat is het thema van de dienst. Over je geloof praten is niet altijd makkelijk. In onze kerk of mede Christenen zal het wel gaan, maar hoe je raak je aan de praat met mensen buiten de kerk: je buurman, je collega, je medestudent etc. Sommigen lijken ervoor in de wieg gelegd, maar velen zullen eerder ervaren dat je geen idee hebt wat je moet zeggen. Voor inspiratie en praktische tips zal deze dienst zeer verhelderend zijn.

Revival is sinds 2011 actief als praiseband met één passie: met worship het evangelie van Jezus Christus uitdragen. Revival is gelinkt aan stichting Kenia Support. Stichting Kenia Support runt het opvanghuis “Lioness Cubs Home” in Mombasa. Kwetsbare kinderen worden hier opgevangen en krijgen onderwijs aangeboden. Zodra het mogelijk is worden de kinderen weer in een gezin geplaatst en middels een sponsorprogramma gevolgd en ondersteund. Revival vraagt voor de medewerking aan een dienst geen vaste vergoeding of reiskosten. Een gift is natuurlijk van harte welkom. Deze wordt voor een klein gedeelte gebruikt voor onderhoud van de apparatuur, het grootste gedeelte komt ten goede aan stichting Kenia Support.

26-5-2024, De Flambou aanvang 10.00 uur
Lector: Rikus van der Es