Ontmoetingsdienst met seizoensafsluiting Kerkenwerk – ds. Hans de Jong (Liturgie)

25 juni, 2023 om 10.00 uur

Zet je schouders eronder

Download Liturgie

Zondag 25 juni zal er weer een Connexion-dienst plaatsvinden in de Flambou met het thema: “Zet je schouders eronder”. Neem even een moment voor jezelf en vraag je eens af: Wat betekent kerk zijn voor jou? Betekent dat voor jou het gebouw waar zondags een samenkomst plaatsvind?, is het de instantie of zijn het de mensen die ernaar toe gaan die de kerk vormen. En waar zie jij Gods woonplaats? Is dat in de kerk of is dat in jouw hart?

Om hier een antwoord op te geven moet je op zoek gaan naar wat dit betekent voor je eigen leven. Als kerk en gemeente proberen we liefdadigheid en hartsgesteldheid uit te stralen, zou dit ook het uitstralen van Gods koninkrijk hier op aarde betekenen?

Samen zetten we als gemeente de schouders eronder in de kerk en in de maatschappij, hiermee straal je een stukje van Gods koninkrijk op aarde uit en dragen we bij aan Gods missie om herstel te bieden aan de kerk. Je zou de kerk kunnen zien als het lichaam van Jezus op aarde. Iedereen kan deel uitmaken van het herstel van de schepping op z’n eigen manier en op z’n eigen plek. Wil jij jou talenten ook inzetten en daarmee op jou manier ook je schouders eronder zetten?

25-6-2023, De Flambou aanvang 10.00 uur
Lector: Marga Hester Visser