Vintagemarkt en Bazaar 2024

9 maart om 09.00 uur

Op zaterdag 9 maart 2024 is de Vintagemarkt en bazaar. Vanaf 9 uur ’s ochtends bent u van harte welkom in De Lantearne. We hebben prachtige goederen die een tweede leven verdienen, leuke spellen en mooie prijzen te winnen bij het rad van avontuur. De koffie staat klaar!

Zaterdagavond tussen 19.00 – 22.00 uur is er volop gezelligheid. Onder het genot van een hapje en een drankje sluiten we de dag af met een daverende veiling.

De afgelopen jaren is er hard gewerkt aan duurzame verbeteringen in en aan de gebouwen binnen het thema ‘de groene kerk’. Er zijn prachtige resultaten geboekt zoals zonnepanelen, nieuwe kozijnen met dubbele beglazing, een nieuwe entree, herinrichting van zalen en de hal. Als organisatie hebben we daar met onze opbrengsten van de goederenmarkt en bazaar een flinke bijdrage aan geleverd. En daar zijn we best trots op.

Voor ons doel hebben we enkele jaren geleden samen met het College van Kerkrentmeesters gekeken naar wat er nodig is voor onze kerk. Als kerk willen we midden in de samenleving staan en een plek bieden waar mensen elkaar kunnen ontmoeten. We merken dat, naast de dienst op zondag, ‘De Flambou’ ook vaker en breder wordt ingezet. Dit multifunctionele gebruik vraagt om een flexibeler interieur dan we nu hebben. Inmiddels hebben we de herinrichting van de hal gerealiseerd maar staat het aanpakken van de kerkzaal en verbetering in het zitcomfort nog op onze wensenlijst. Al deze veranderingen dragen bij aan de open, enthousiaste kerk waar je je als bezoeker welkom voelt.

Maar, zonder geld beginnen we niks en we kunnen niet alles in één keer realiseren. Elke bijdrage telt, ieder neemt een deel voor zijn of haar rekening en samen zorgen we er dan voor dat het laatste deel van de herinrichting er wel komt. De opbrengst van de Vintagemarkt en Bazaar gaat volledig naar ‘de spaarpot’ voor de herinrichting van de kerkzaal.

Als u dit project wilt steunen kunt u een gift overmaken op: NL02 RABO 0356 4519 33, t.n.v. Activiteitencommissie PKN, o.v.v. Bazaar 2024

Vergeet niet dat uw gift aftrekbaar is van de belasting!

9 maart
09.00 - 22.00