Welkom Dienst – Spreker Jan Pool en muziek: Charlotte Jordaan & band

11 juni, 2023 om 10.00 uur

Op zondag 11 juni spreekt Jan Pool in de Welkom Dienst. De muziek in deze dienst wordt verzorgd door de talentvolle zangeres Charlotte Jordaan & band. De dienst begint om 10 uur en zoals altijd is er koffie, thee en ranja voor en na de dienst.

Thema: Geraakt door Gods genade en dan?

Gods genade is krachtiger dan al je mislukkingen, tekortkomingen, teleurstellingen en zonden bij elkaar. Er is meer genade in God dan er zonden in de wereld zijn. Maar genade bewerkt zoveel meer dan alleen vergeving van je zonden of een toegangsbewijs tot de hemel. Genade zorgt ervoor dat je niet langer onder de heerschappij van de zonde hoeft te leven. Er ligt een ongelofelijke kracht in genade! Vergevende kracht, herstellende kracht, en de kracht om het christelijk leven te leiden en Gods wil te doen.

Jan Pool

Jan is 69 jaar en al ruim 40 jaar getrouwd met Marijke. Zij hebben 4 kinderen en 6 kleinkinderen. Met zijn liefde voor Jezus en voor het Woord van God weet Jan Pool altijd weer mensen te inspireren om God te zoeken en heel dicht bij Hem te blijven. Kenmerkend voor Jan is dat hij mensen wilt raken en uitdagen om Gods hart te zoeken en achter Jezus aan te gaan. Dat doet hij als spreker, mentor en schrijver.

Charlotte Jordaan

Hoe meer je Charlotte leert kennen, hoe duidelijker het je zal worden dat zij vol passie is van Jezus en aanbidding. Door zingen, schrijven, maar ook in haar alledaagse gewoontes wil zij Hem vertegenwoordigen. Dit is meer en meer gegroeid vanaf het moment dat ze als 12-jarig meisje haar keuze maakte voor Jezus. Charlotte merkte dat haar passie voor muziek en zingen samenkwam met haar nieuwe liefde voor Jezus. Daar ontdekte ze haar ‘sweet spot’. Aanbidding. Nu is het haar missie om mensen mee te nemen in aanbidding voor Hem. Puur, intiem, vanuit Gods Woord en recht uit het hart. Deze missie en haar passie komen samen in haar debuut EP ‘Dichterbij’ dat in mei 2022 uitkwam, waarop zes zelfgeschreven Nederlandstalige worship songs staan. Allemaal opgenomen in een ‘live’ setting op audio- en video.

Graag zien we jullie in de Welkom Dienst op zondag 11 juni 2023. Neem gerust mensen mee die normaal niet (meer) in de kerk komen!

Er is kinderdienst voor groep 1 t/m 5 en oppas voor kids tot 4 jaar. Meer info vind je op www.welkomdiensten.nl.

11-6-2023, De Flambou aanvang 10.00 uur
Ouderling van dienst: Thelena Hiemstra