Welkomdienst en 1e advent – Spreker: Ineke Veenstra en muziek: Sander & Angela

3 december, 2023 om 10.00 uur

Op zondag 3 december is de laatste Welkom Dienst van dit jaar. In deze dienst spreekt Ineke Veenstra en de muziek wordt verzorgd door Sander & Angela. Je bent welkom vanaf 09.30 uur en de dienst begint om 10 uur. Zoals altijd is er koffie, thee en ranja voor en na de dienst.

Thema: ‘Welkom …. In het koninkrijk van God!’

In de tijd van Advent kijken we vooruit naar de komst van Jezus. Door de komst van Jezus is het koninkrijk van God niet alleen dichtbij gekomen, maar is het voor ons ook mogelijk geworden om erbinnen te gaan. Maar wat is dit koninkrijk nu eigenlijk? En hoe kom je erbinnen? En hoe weet je of je binnen bent? In de dienst van 3 december gaan we bij deze vragen stilstaan. Van harte welkom!

Ineke Veenstra
Ineke heeft een liefde voor Jezus en voor Zijn kerk. Deze liefde heeft haar in 2009 naar Engeland en vervolgens naar Zuid-Afrika gebracht. In deze tijd is ze bij diverse kerken betrokken geweest en heeft ze veel gezien en geleerd. In 2020 riep God haar terug naar Nederland voor Zijn kerk daar en sinds die tijd woont ze weer in Rottevalle waar ze ook is opgegroeid. Haar passie ligt bij spreken, het geven van training en onderwijs en het samen met anderen in gesprek gaan over geloofsvragen.

Sander & Angela
Sander & Angela zijn een echtpaar met een jong gezin en een hart voor Jezus en muziek. Ze zijn samen sinds hun tienerjaren en hebben altijd al muziek gemaakt als duo, in bandjes en in hun eigen gemeente in Oud-Beijerland. Daardoor zijn ze op elkaar ingespeeld als geen ander.

Sander heeft jarenlang fulltime gewerkt in de seculiere muziekindustrie als songwriter, producer en zanger. In juni 2022 ervaarde hij echter sterk Gods roeping om zich volledig op christelijke muziek te gaan richten en zijn talent terug te geven aan God. Voor zowel Sander als Angela kwam deze keuze vrij onverwacht, maar zorgde dit voor een stroomversnelling in het samen uitbrengen van nieuwe muziek voor God!

Sander: “Sinds het maken van de keuze om in alles volledig voor God te gaan, opent Hij deuren en komen er kansen op ons pad die we zelf nooit hadden kunnen bedenken.”

Ze brachten eerder dit jaar hun single ‘Hij Leeft’ samen met InSalvation uit, zongen dit nummer live op de Sing-In bij Opwekking en zijn daarnaast met hun andere singles ‘Schijn In Mij’ en ‘Ik Ben Van U’ al regelmatig te horen bij Groot Nieuws Radio. Hun meest recente single was een verfrissende samenwerking met Pearl Jozefzoon getiteld ‘De Kracht Van Uw Koninkrijk’.

Onlangs hebben Sander & Angela een nieuw live album opgenomen dat in de loop van 2024 uit zal komen!

Graag zien we jullie in de Welkom Dienst op zondag december 2023. Neem gerust mensen mee die normaal niet (meer) in de kerk komen!
Er is kinderdienst voor groep 1 t/m 5 en oppas voor kids tot 4 jaar. Meer info vind je op www.welkomdiensten.nl.

3-12-2023, De Flambou aanvang 10.00 uur
Ouderling van dienst: Gerke Kootstra