Afscheid Hanneke Dijkstra-Postma

Na bijna 30 jaar werkzaamheden voor onze gemeente te hebben verricht nam Hanneke tijdens de Kerkenraadsvergadering van 13 juni j.l. afscheid. De eerste jaren was zij als scriba actief daarna zette zij het kerkelijk bureau op. Ze was jarenlang een vaste kracht waar je met al je vragen naar toe kon. Ze wist alle ins en outs van het kerkelijk werk. We zullen haar expertise missen en wensen haar veel succes met het werk als scriba voor de Protestantse kerk classis Fryslân. Voorzitter Wybe Kooistra bedankte haar met een bloemlezing aan lovende woorden van de voorgaande voorzitters van de Kerkenraad. Ook Gerke Kootstra sprak enkele woorden en ze ontving namens de Kerkrentmeesters uit handen van Henk Stienstra een bos bloemen en een cadeaubon.

Foto Mattie Bruining