Christenen in aanbidding op Torenplein

1 april, 2022 om 18.30 uur

1-4-2022

Een van de diverse initiatieven om de blijde boodschap van het evangelie naar buiten te brengen, krijgt op vrijdag 1 april vorm in een aanbiddingsbijeenkomst. Een enthousiaste groep christenen gaat dan samen zingend hun geloof belijden op het Torenplein in Surhuisterveen.

“We gaan God lof brengen en de mensen te laten horen om wie Hij is”, legt de organisatie het plan uit dat vorig jaar is ontstaan na een interkerkelijke ontmoetingsavond in De Lantearne. Tijdens deze avond werd duidelijk dat er veel christenen zijn die wel actief aan de slag willen met hun geloof, maar dit niet doen omdat ze het niet van elkaar weten. Diverse ideeën werden hier samen gebracht.

Het idee om God te aanbidden midden in het dorp, werd breed gedragen. “We moeten vooral de liefde van Jezus laten zien”, zo luidt de uitnodiging om op 1 april naar het Torenplein te komen. Een groep enthousiaste christenen uit diverse kerken gaat dan onder meer opwekkingsliederen zingen. Daarnaast is er ruimte voor gebed en om met elkaar te praten.

“Meezingen, meedoen met aanbidden of alleen maar genieten en luisteren, iedereen is welkom”, aldus de organisatie. De aanbiddingsbijeenkomst begint om 18.30 uur. Voor meer informatie outreach.it.fean@gmail.com of bel met 06-40357578.

1 april, 2022