Agenda

Connexion – Spreker Gerlof Wiersma, muzikale medewerking van de Connexion huisband

22 mei, 2022 om 10.00 uur

Laden Agenda items

22-5-2022, aanvang 10.00 uur De Lantearne
Ouderling van dienst:
1e collecte: ZWO
2e collecte: Exploitatie
Deurcollecte: Algemeen Kerkelijk werk
Koster: Peter Overwijk

Het thema voor de ontmoetingsdienst Connexion van zondag 22 mei is ‘Leven onder een open hemel!?“Ja inderdaad, met uitroepteken en vraagteken”, benadrukt Gerlof Wiersma die deze dienst voorgaat. “Voor de een voelt het of de hemel potdicht zit en een ander ervaart dat de verbinding met God volledig open is.
 Hoe zit dat?”

En… als die hemel dan zo ‘open’ is, hoe kan je dat dan meer gaan ervaren en wat zijn helpende bijbelse principes om in een meer open en warmere relatie met God te kunnen leven, zo wil de spreker uit Ureterp tijdens deze bijeenkomst in De Lantearne onderzoeken. Gerlof Wiersma woont samen met zijn vrouw Margreet en twee zonen (dochter is het huis al uit) in Ureterp.

Hij werkt bij stichting KerkOverstag Noord-Friesland. “Wij geloven (en merken) dat gevestigde (dorps)kerken ook vandaag nog jonge generaties en gezinnen met kinderen en tieners kunnen bereiken met de geweldige boodschap van het evangelie van Jezus”, zo verklaart Wiersma de reden dat hij zo enthousiast is over de Connexion ontmoetingsdiensten in Surhuisterveen.

De dienst in De Lantearne begint – net als de bijeenkomst in De Flambou met voorganger ds. W.Veltman van Ee – om 10.00 uur. Vanaf half tien is er koffie en thee in de hal van de kerk.

Deel agenda item:

Datum: