Jeltje Tilma laat bijbels licht schijnen over stress in Connexion

24 april, 2022 om 10.00 uur

Laden Agenda items

24-4-2022, aanvang 10.00 uur De Lantearne
Muzikale medewerking van de Connexion huisband
Ouderling van dienst:
1e collecte: ZWO
2e collecte: Exploitatie
Deurcollecte: Algemeen Kerkelijk werk
Koster: Oebele Visser

Leven (z)onder stress. Dat is het thema van de Connexion ontmoetingsdienst op zondag 24 april waarin Jeltje Tilma (34) voorgaat. Zij is kerkelijk werker, woont in Buitenpost en het is haar passie en verlangen om Gods liefde uit te dragen. Tilma is geboren en getogen in Fryslân, getrouwd met een Belg en ze hebben drie kinderen. Sinds haar studie algemeen geestelijk verzorger is ze op diverse manieren werkzaam in Zijn Koninkrijk.

“Ik vind het een uitdaging om het onderwerp stress eens in het licht van de Bijbel en Gods plan met ieder van ons te bekijken”, zo blikt ze vooruit naar de komende ontmoetingsdienst in De Lantearne. “Zouden er ook bijbelse personen zijn geweest die met stress te maken hadden? Hier gaan we samen over nadenken in de hoop lichter en bemoedigd weer naar huis te gaan om het leven te vieren dat Hij ons geeft.” De dienst begint om 10.00 uur, vanaf half tien is er koffie en thee.

Deel agenda item:

Datum: