Dankdienst voor gewas en arbeid – ds. J.C. Arendsman, Drachten (Liturgie)

3 november, 2021 om 19.30 uur

Download Liturgie

Het jaar 2021 is evenals vorig jaar in vele opzichten opnieuw een bijzonder jaar met geweest met voor een ieder van ons lastige omstandigheden. In tegenstelling tot vorig jaar wil de Diaconie dit jaar echter wel de inzameling van voedsel voor de voedselbank laten plaats vinden tijdens de Dankdag voor gewas en arbeid. In de hal van de kerk staan opnieuw dozen voor de inzameling van houdbare levensmiddelen (let wel even op de houdbaarheidsdatum). U kunt bijvoorbeeld het volgende meenemen: Blikgroente, macaroni, rijst, pasta’s, sauzen, pakjes soep, frisdrank, vruchten op sap, thee, koffie, suiker, beschuit, broodbeleg (pot). Verder ook wasmiddelen, toilet- en douche artikelen, etc.
Is een bezoek aan de kerk voor u op dit moment nog een te grote stap, maar wilt u wel iets geven aan de voedsel bank dan kunt u ook donatie overmaken via het rekeningnummer van de diaconie, NL52 RABO 0179559699 o.v.v. VOEDSELBANK. Op deze manier kan de voedselbank de benodigde goederen zelf aanschaffen en levert u toch een bijdrage aan het goede werk van de voedselbank.

De Flambou
Collecte: Diaconie en kerk