Agenda

Gezamenlijke Ontmoetingsdienst – Spreker Matthé Vos en muziek van Andre vd Meer & Band (Liturgie)

28 april om 10.00 uur

Laden Agenda items
Download Liturgie

Matthé Vos is bekend van de oprichting van Stichting Choice. Het groeiende probleem van eenzaamheid en gebrek aan eenheid waren voor hem en zijn vrouw Gerda, aanleiding deze stichting op te zetten. Daarnaast is Matthé regelmatig spreker bij “Noordermannen”, een grote groep christen-mannen die regelmatig bijelkaar komen in Friesland, Groningen en Drenthe.

Matthé Vos

De muziek tijdens deze dienst is in handen van Andre van der Meer & band uit Franeker. Hij wil volgende generaties binnen de kerk bereiken en inspireren om Jezus te volgen. Naast muzikant is Andre ook jeugdwerker en spreker. Met groot enthousiasme is hij verbonden aan KerkOverstag. Een stichting die kerken helpen aansluiten op de nieuwe generatie.

28-4-2024, De Flambou aanvang 10.00 uur
Ouderling van dienst: Henny Veenstra