Agenda

Laatste zondag van het kerkelijk jaar – ds. F.F. Fink, Burgum en Bianca Prins (Liturgie)

21 november, 2021 om 09.30 uur

Laden Agenda items
Download Liturgie

Op zondag 21 november is het de laatste zondag van het kerkelijk jaar. Op deze zondag noemen we de namen van hen die ons het afgelopen jaar zijn voorgegaan. Ook in onze gemeente zijn de gevolgen van de coronapandemie niet aan ons voorbij gegaan. Dit jaar zullen we een groot aantal gemeenteleden persoonlijk gedenken en zullen we ook een kaars aansteken voor hen die niet direct bij ons bekend zijn, maar wel dorpsbewoners waren. De families van de overleden gemeenteleden ontvangen een persoonlijke uitnodiging. Vanaf dit jaar zal er ook, bij de kaars, een gedenksteentje worden overhandigd aan de nabestaanden. Gemeenteleden, maar ook ‘niet’ gemeenteleden zijn van harte uitgenodigd deze dienst bij te wonen.

De dienst wordt geleid door ds. Foekje-Fleur Fink en ouderenpastor Bianca Prins.

De Flambou
Collecte: ZWO en kerk