Welkom Dienst – Spreker Sarianne van Dalen en muziek van Sjoerd Benschop & band

12 maart, 2023 om 10.00 uur

Laden Agenda items

Sarianne van Dalen weer in Welkom Dienst!

Op zondag 12 maart komt Sarianne van Dalen weer spreken in een Welkom Dienst. We herinneren haar nog van een indrukwekkende dienst eind 2021 en zijn blij dat ze weer bij ons is. De dienst begint om 10 uur en zoals altijd is er koffie, thee en ranja voor en na de dienst. De muziek wordt verzorgd door Sjoerd Benschop en band.

Thema: ‘Kom maar dichterbij’

Sarianne spreekt over het bijbelgedeelte uit Lukas 7:36-50, dat ons wil inspireren en aanmoedigen om dichterbij Jezus te komen. Ook wanneer je je zwak voelt, schaamte ervaart etc.

Sarianne van Dalen

Sarianne van Dalen is spreker, auteur en coach. Verder werkt ze als begeleider bij een psychiaterisch behandelcentrum. Ook organiseert ze kloosterweekenden en verzorgt ze bijbeloverdenkingen op Groot Nieuws Radio. Sarianne woont in Zwolle, is getrouwd en heeft vijf kinderen.

Sjoerd Benschop

Sjoerd is 23 jaar en (bijna) afgestudeerd theoloog, docent godsdienst, liedschrijver en aanbiddingsleider. In 2020 heeft hij samen met zijn band hun eerste single uitgebracht en sindsdien hebben ze al een behoorlijk repertoire opgebouwd. Hun verlangen is om de kerk aan te wakkeren een nieuw lied voor de Heer te zingen. Sjoerd gelooft dat wij geroepen zijn om onze gaven en talenten in te zetten in dienst van de kerk, en kan niet wachten om samen met jullie God te aanbidden.

We kijken er naar uit om jullie weer te zien in de Welkom Dienst op 12 maart 2023. Neem gerust mensen mee die normaal niet (meer) in de kerk komen! Er is kinderdienst voor groep 1 t/m 5 en oppas voor kids tot 4 jaar. Meer info vind je op www.welkomdiensten.nl.

12-3-2023, De Flambou aanvang 10.00 uur
Ouderling van dienst: Sandra Annema