Welkom Dienst – Spreker Hans Maat en muziek van Emma Julia & band (Liturgie)

11 december, 2022 om 10.00 uur

11-12-2022, aanvang 10.00 uur De Flambou
Ouderling van dienst: Thelena Hiemstra
1e collecte: ZWO
2e collecte: Onkosten Welkom Dienst
Oppasdienst: Foekje de Bruin en Corrie Poelman
Joy4Kids:
Groep 1 t/m 5: Sjoukje en Rhianne
Groep 6 t/m 8: Geen Joy4Kids
Koster: Oebele Visser

Download Liturgie

Helaas kan Bram Rebergen niet aanwezig zijn i.v.m. familie omstandigheden. In zijn plaats kom Hans Maat spreken.

Welkom Dienst in adventstijd!

In de weken voor kerst is er op zondag 11 december een Welkom Dienst met als thema ‘The Return of Hope’. De dienst begint om 10 uur en zoals altijd is er koffie, thee en ranja voor en na de dienst. Spreker is Hans Maat en de muziek wordt verzorgd door Emma Julia & band.

Thema: ‘The Return of Hope’

Het is bijna Kerst! Wist je dat de Bijbel de toekomst heeft voorzegd? Daar hebben Christenen geen glazen bol voor nodig. Jezus is onze Hoop en Zijn terugkeer kunnen we spoedig verwachten. Advent betekent komst! Zo vlak voor Kerst en in deze spannende tijden moeten we het daar eens over hebben.

Hans Maat

Hans Maat is bekend van het Evangelisch Werkverband binnen de PKN en van There is more! Hij zet zich al jaren in voor de geestelijke vernieuwing van de kerk. Hans is directeur van ‘Return of Hope’. Ook is hij oprichter en schrijver van de band Sela. Tevens is hij betrokken voor Israël als voorzitter van de stichting Plant Hope Israël.

Emma Julia & band

Emma Julia (24) is een jonge talentvolle zangeres, een creatieveling die houdt van Jezus. Ze maakt muziek over haar gedachtes & gebeden, en houdt ervan om God te aanbidden en een veilige omgeving te creëren waarin andere mensen God ook kunnen ontmoeten. Op jonge leeftijd begon ze met meezingen in de kerk, en zo rolde ze vanzelf door naar het leiden van de aanbidding. Toen ze muziek studeerde een aantal jaren terug, realiseerde ze zich tijdens een opdracht ineens dat ze vrijwel nooit liedjes schreef zonder dat God daar op de een of andere manier in voorkwam. Toen maakte ze een keuze: ‘Jezus is zo’n essentieel onderdeel van mijn leven, ik wil dat Hij ook een essentieel onderdeel is van mijn muziek’. Sindsdien heeft ze het voorrecht gehad om te groeien in het leiden van aanbidding en in het schrijven van nieuwe nummers. ‘Ik zie uit om te zien en te gaan waarheen Hij me ook zal leiden.’ Tijdens de Welkom Dienst zal de band naast Emma Julia bestaan uit Joël Vooys, Tim Hennekes en Raoul van den Bergh.

Deze Welkom Dienst zal staan in het teken van de adventstijd. We kijken er naar uit om samen met jullie toe te leven naar kerst. Neem gerust mensen mee die normaal niet (meer) in de kerk komen! Er is kinderdienst voor groep 1 t/m 5 en oppas voor kids tot 4 jaar. Meer info vind je op www.welkomdiensten.nl.

11 december, 2022
Agenda Categorieën: