Welkom Dienst – Spreker Stef Schagen en muziek van Gerald Troost, Sarah Ploegh en David Wildschut

8 januari, 2023 om 10.00 uur

Op zondag 8 januari is er een Welkom Dienst met als thema ‘Opstanding, feit of fabel?. De dienst begint om 10 uur en zoals altijd is er koffie, thee en ranja voor en na de dienst. Spreker is Stef Schagen en de muziek wordt verzorgd door Gerald Troost, Sarah Ploegh en David Wildschut.

Thema: ‘Opstanding, feit of fabel?’

Jezus stond op uit de dood! Zonder de opstanding heeft het christelijk geloof geen betekenis. Als het niet waar is, is er dan nog hoop? En als het wel waar is, dan kunnen we niet stil zitten!

Stef Schagen

Stef Schagen woont in Wolvega. Hij studeerde aan Tyndale Theological Seminary en is voorganger, schrijver, spreker en coach. Hij is in zijn tienerjaren tot geloof gekomen, getrouwd met Agnes (1991) Hij is momenteel (ad interim) voorganger in de Oase in Anna Paulowna.

Gerald Troost

Gerald Troost is een bekende zanger, schrijver en coach uit Veenendaal. Sinds 2000 heeft deze veelzijdige artiest diverse cd’s en boeken op de markt gebracht. Verder is Gerald initiator van het coaching traject ‘Tijd van je leven’ en van verschillende buitenlandse reizen. Zijn doel is te inspireren met woorden en muziek en op die manier mensen te helpen om geestelijk en persoonlijk te groeien. Tijdens de Welkom Dienst zal Gerald samen zingen met Sarah Ploegh (uit Surhuisterveen) en met David Wildschut (gitaar / saxofoon).

We kijken er naar uit om jullie weer te zien in deze 1e Welkom Dienst van 2023. Neem gerust mensen mee die normaal niet (meer) in de kerk komen! Er is kinderdienst voor groep 1 t/m 5 en oppas voor kids tot 4 jaar. Meer info vind je op www.welkomdiensten.nl.

8-1-2023, De Flambou aanvang 10.00 uur
Ouderling van dienst: Thelena Hiemstra