Voor jou

Kinderwerk

Kinderoppas

Het is het mooi om met je hele gezin naar de kerk te kunnen gaan. Daarom is er iedere zondagmorgen vanaf 9.40 uur voor alle kinderen van 0-4 jaar oppas! Ophalen van de kinderen kan tijdens de collecte of na afloop van de dienst.

De oppasdienst wil een veilige, fijne plek zijn waar kinderen al jong graag naartoe willen gaan. Het team dat oppast bestaat uit ongeveer 25 vrijwilligers. Er zijn altijd minimaal twee oppassers, waarbij er altijd een volwassene aanwezig is.

De oppasdienst is te vinden in ’t Kelderke. Vanaf de ingang van de Groningerstraat is het direct rechts, naar beneden de trap af. Vanaf het plein is er een ingang naar beneden om met de kinder- of wandelwagen naar binnen te lopen.

Heb je nog een vraag, neem dan contact op met Thelena Hiemstra 06-25367538

Welkom bij Joy4Kids

Joy4Kids: kinderdiensten, waar kinderen blij van worden!

Zoals Jezus zei: Je bent uitgenodigd!
Als je kind lid van onze kerk is en 4 jaar wordt, dan krijgt hij of zij automatisch een uitnodiging voor Joy4Kids. Maar ook als je geen lid bent, ben je van harte welkom!

Wanneer?

Joy4Kids vindt plaats in De Lantearne, gelijktijdig aan de diensten. De jongste kinderen zitten in de Kroanseal en de oudste in de Opkeamer. Weet je als ouder welkom om de dienst mee te maken in De Flambou, maar voel je ook vrij om later je kind weer op te halen!

Joy4Kids start om 10.00 uur, maar vanaf 9.45 uur is er inloop, ontmoeting en spel. Rond 11.00 uur à 11.30 uur is het afgelopen. De eerste keer ben je als ouder van harte uitgenodigd om mee te gaan met je kind. Wil je aan de leiding doorgeven of je kind voor de eerste keer komt?  Wanneer je kind speciale zorg of aandacht nodig heeft, horen we dat graag even van tevoren, misschien een bepaald dieet. Ook zullen er foto’s gemaakt worden. Heb je er bezwaar tegen dat jouw kind op de foto komt en deze op de website van de kerk of in het kerkblad geplaatst wordt wil je dit aangeven? Zijn er vragen dan horen we dat graag. Via de Social Schools krijg je als ouder ook regelmatig een uitnodiging voor een Joy4Kids Special. Tijdens een Joy4Kids Special zullen Pinky en Binky er zijn en pakken we wat groter uit!

De eerste keer ben je als ouder van harte uitgenodigd om mee te gaan met je kind. Wil je aan de leiding doorgeven of je kind voor de eerste keer komt? Wanneer je kind speciale zorg of aandacht nodig heeft, horen we dat graag even van tevoren, misschien een bepaald dieet. Ook zullen er foto’s gemaakt worden. Heb je er bezwaar tegen dat jouw kind op de foto komt en deze op de website van de kerk of in het kerkblad geplaatst wordt, wil je dit aangeven? Zijn er vragen dan horen we dat graag.

Zo’n 8 keer per jaar is er een Joy4Kids SPECIAL. Tijdens een Special blijven de kinderen de gehele dienst ‘achter’ en pakken we wat groter uit. Ook zullen Pinky en Binky de dienst opleuken.

We hopen dat we jouw kind/kinderen mogen ontmoeten. Ze mogen gerust een vriend/vriendin meenemen. Iedereen is WELKOM!

• Joy4Kids is verdeeld in twee groepen: onderbouw (groep 1-5) en bovenbouw (groep 5-8). Groep 5 mag kiezen.
  • Tijdens vakanties voegen we de groepen samen, kijk voor het rooster in het kerkblad.
  • Tijdens gezinsdiensten is er geen Joy4Kids.

We zijn altijd op zoek naar nieuwe leiders, dus lijkt het je leuk om de kinderdiensten de leiden, spreek een van de leiders gerust aan of draai een keertje mee om te kijken of het wat voor je is.

Aankomende Joy4Kids Special

Er zijn op dit moment geen agenda items of activiteiten gepland.

Alle agenda items

Kinderclub

We hebben een afwisselend programma waarbij we praten over de bijbel, spelletjes doen en knutselen! Kom jij ook? We komen samen op vrijdagavond van 18.45 uur tot 19.45 uur in de Opkeamer, Groningerstraat 40 te Surhuisterveen! We komen eens in de twee weken samen!

Groetjes Marja, Miranda en Richelle

Aankomende Kinderclubs

Er zijn op dit moment geen agenda items of activiteiten gepland.

Alle agenda items

Jatov

Bij Jatov wil ik je helpen Jezus beter te leren kennen. Jezus’ naam hoor je best nog wel eens vallen, maar wie is Hij, wie is God? Heeft hij een plan met mijn leven? Hoe zit het met de Bijbel? Allerlei vragen, die we samen gaan onderzoeken! Jatov heeft een afwisselend programma waarin bovenstaande vragen langs komen, maar ook spel, film en actie komen aan bod!

Jatov voor groep 7 is altijd op woensdagmiddag 1x in de 14 dagen om 14.15 uur in de Opkeamer, Groningerstraat 40

Jatov voor groep 8 is altijd op maandagmiddag 1x in de 14 dagen om 14.15 uur in de Opkeamer, Groningerstraat 40

Graag tot ziens bij de JATOV!

Groet, Marco en Anne-Willem;

Vragen? Mail Anne-Willem (jeugdwerker@pgsb.nl)

Vakantiebijbelclub

In de zomer van 2022 is dit weer opgestart. Het doel is om kinderen de liefde van God door te geven en hen nieuwsgierig te maken naar meer! Het doel is om dit tijdens twee vakanties in het jaar te doen. Bij de vakantiebijbelclub wordt er gezongen met een band, samen naar een bijbelverhaal geluisterd, een stukje drama, knutselen, spelletjes en meer! De commissie hiervan is interkerkelijk.

Vragen? E-mail Anne-Willem