2e Kerstdag – Commissie Doarpstsjerke (Liturgie)

26 december, 2021 om 10.00 uur

Doarpstsjerke
Collecte: Diaconie en kerk
Koster: Johannes Wiersma
Wilt u uw liedboek meenemen?

Download Liturgie

Vanwege het beperkt aantal toegestane bezoekers is reserveren vooraf  gewenst.
U kunt bellen met Hanneke Dijkstra 0512 363 548.
Deze dienst is ook online te volgen via kerkdienstgemist.nl

Op 2e kerstdag is er weer een korte zangdienst in de Doarpstsjerke. De liederen die er worden gezongen komen uit het Liedboek, zingen en bidden in huis en kerk. In het liedboek staat een groot aantal bekende en minder bekende liederen. De bekende liederen zijn in de weken voor kerst en uiteraard met kerst volop gezongen. In de zangdienst op 2e kerstdag worden, naast een aantal veel gezongen liederen, ook liederen gezongen die minder bekend zijn maar die een waardevolle aanvulling zijn op het bekende liedgoed. De liederen worden afgewisseld met lezingen uit de Bijbel.

Naar het zich nu laat aanzien zijn de coronamaatregelen op 26 december nog van kracht. Dat houdt in dat er anderhalve meter afstand moet worden gehouden en dat het dragen van een mondkapje en opgave vooraf verplicht is. Dat kan telefonisch bij Hanneke Dijkstra: 363548. Er kunnen maximaal 28 mensen worden toegelaten. De zangdienst op 2e kerstdag begint om 10.00 uur. Wilt u uw liedboek meenemen?

26 december, 2021

De Flambou