Connexion – Spreker Hanna Swart. De zegen van rust

2e collecte: Exploitatie
Koster: Wietze de Boer

Hanna Swart onderzoekt in Connexion de zegenrijke werking van rust

De zegen van rust. Dat is het thema van de Connexion ontmoetingsdienst op zondag 26 juni waarin Hanna Swart voorgaat. Met de Bijbel geopend bij Marcus 6: 31 – waarin Jezus de uitnodiging doet om met Hem naar een stille plek te komen om te rusten – wil ze stilstaan bij dit onderwerp. “Wat bedoelde Jezus hiermee en op welke manier heeft rust een zegenrijke werking?”, vraagt Swart zich af. “We gaan het met elkaar verkennen en onderzoeken.”
Hanna Swart woont in Drachten, is getrouwd en ze hebben drie zonen. Ze is werkzaam in het MBO, kerkelijk betrokken en actief. Daarnaast spreekt ze regelmatig tijdens erediensten en vrouwenevenementen. Ook is ze betrokken bij Kerk Overstag, een stichting die gelooft dat een aanstekelijke en bloeiende geloofsgemeenschap in elk dorp en elke wijk mogelijk is.
De ontmoetingsdienst in De Lantearne waarin rust centraal staat begint net als de dienst in De Flambou om half tien. Voor de dienst is er koffie in de hal van de kerk.

26 juni, 2022

De Lantearne