Bloemenactie, bestellen nu al mogelijk

Opbrengst bloemenactie naar inrichting kerk.

Evenals voorgaande jaren worden ook dit jaar aan de week voorafgaand aan Moederdag weer bloemen verkocht. Het aanbod en de keuze is gevarieerd en daarom verwacht de commissie dat veel mensen bloemen zullen bestellen. Ook dit jaar is er weer een groot assortiment geraniums (staand en hangend), ‘Spaanse margrieten’, fuchsia’s of royaal gevulde (hang)potten met een gemengd aanbod. Alle bestellingen kunnen op woensdag 10 mei worden thuisbezorgd of worden opgehaald bij De Bining aan de Gedempte Vaart.

Hoe bestellen?

Bloemen kunnen op verschillende manieren worden besteld.

• Het meest eenvoudige is het doorgeven van een bestelling via de webshop van de kerk.
    • Telefonisch kan de bestelling worden doorgegeven aan André Postma (0512-361303).
    • Daarnaast kunnen bestelformulieren op drie plekken in Surhuisterveen worden ingeleverd. Dit kan bij:
      • De Lantearne, Jan Binneslaan 49,
      • Postma Handwerken, Gedempte Vaart 9,
      • Wijnhuis Machiel, De Dellen 9a.

Alle bestellingen moeten uiterlijk op vrijdag 5 mei binnen zijn.

Wanneer aflevering?

Bloemen kunnen ‘als vanouds’ worden afgehaald bij De Bining aan de Gedempte Vaart op woensdagmorgen tussen 9.30-12.00 uur.

Wie de bloemen zelf liever niet ophaalt, kan alles thuisbezorgd krijgen. Inmiddels hebben zich vrijwilligers gemeld die de bezorging op zich willen nemen. Hier worden geen kosten voor in rekening gebracht. Wil iemand bij een familielid, vriend/vriendin of iemand anders een bloemetje laten bezorgen, dan is dat in principe ook geen probleem. Uiteraard moet het adres dan wel even worden doorgegeven. We proberen de bloemen te bezorgen tussen 9.30-12.00 uur op de woensdagmorgen 10 mei.

Hoe betalen?

Iedereen die via de webshop bloemen bestelt, kan onmiddellijk betalen. Dit is voor iedereen het gemakkelijkst. De bloemen die bij De Bining worden afgehaald, kunnen ook ter plekke worden afgerekend. Er is een pinautomaat. Contant betalen mag ook, maar dan wordt verwacht dat iedereen ‘gepast’ betaalt. Het liefst met het totaalbedrag in een enveloppe. Mensen die bloemen thuisbezorgd krijgen, kunnen het bedrag via de webshop betalen of contant afrekenen (in envelop). Giften zijn uiteraard ook welkom.